جلسه هیات مدیره انجمن منطق ایران در تاریخ 93/6/26 در محل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران با حضور اعضای هیات مدیره برگزار گردید و موارد زیر مورد تصویب اعضا قرار گرفت:

 

1.  دومین سمینار سالانه انجمن منطق ایران در اواخر آذر ماه در یکی از دانشگاههای تهران برگزارمی گردد. در مورد محل برگزاری گزینه های مختلفی وجود داشت که یکی از آنها بعد از بررسی نحوه همکاری دانشگاه مربوطه انتخاب خواهد شد.

2.  در مورد خبرنامه و کارت عضویت اعضای انجمن، هیات مدیره تصمیم گرفت از اعضای محترم انجمن دعوت نماید تا در صورت علاقه به همکاری، با انجمن تماس بگیرند.

3. در جهت گسترش و حمایت از پژوهشهای تخصصی منطقی، انجمن منطق از پژوهشگران گرامی دعوت می­کند تا طرحهای تخصصی خود را با اساتید انجمن مطرح نمایند و انجمن نیز در حد توان خود امکانات علمی و غیرعلمی خود را در اختیار پژوهشگران قرار می دهد.

4. هیات مدیره از اعضای علاقه مند به عضویت در کمیته اجرایی انجمن دعوت می­کند تا در سخنرانی 30 مهرماه که در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می­شود حضور بیایند تا هماهنگی­های لازم با آنها انجام گیرد. مهمترین فعالیت کمیته اجرایی در زمان کنونی مقدمات برگزاری دومین سمینار سالانه انجمن منطق می­باشد.