هفتمین همایش سالانه‌ی انجمن منطق ایران در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود. از همه‌ی علاقه­‌مندان گرامی دعوت می­‌شود جهت ثبت‌نام در همایش حداکثر تا تاریخ ۱۰ دی ماه (مهلتِ ثبت‌نام، تا اطّلاع ثانوی تمدید شد) از طریق فرم آنلاین زیر اقدام فرمایند.

  • برای شرکت در سخنرانی‌ها لازم نیست ثبت‌نام کرده باشید (مگر اینکه سالن پر باشد).
  • هزینه‌ی ثبت‌نام بدون عضویت یک‌ساله در انجمن منطق: ۹۵هزار تومان (۷۰هزار تومان دانشجویان). مبلغ فوق جهت تأمین هزینه‌های پذیرایی و ناهار در طول کنفرانس صرف خواهد شد‌.
  • هزینه‌ی ثبت‌نام به همراه عضویت یک‌ساله در انجمن منطق: وابسته به نوع عضویت مورد درخواست شما است. برای تسهیل می‌توانید ابتدا اقدام به تکمیل فرم زیر کنید تا مبلغ قابل پرداخت برای شما مشخص شود. برای جزئیات بیشتر در مورد انواع عضویت در انجمن منطق، مزایا و مبالغ حق عضویت، می‌توانید به این‌جا مراجعه کنید.
  • شماره‌ی کارت بانک ملت به نام سیّدمجتبی مجتهدی (خزانه‌دار انجمن)، جهت واریز هزینه‌ی ثبت‌نام:

6104-3378-0991-6180

  • شماره‌ی حساب بانک ملت به نام سیّدمجتبی مجتهدی (خزانه‌دار انجمن)، جهت واریز هزینه‌ی ثبت‌نام: 6949799291
  • انجمن منطق ایران، تعداد محدودی از ثبت‌نام‌کنندگان در همایش هفتم را پس از بررسی سوابق علمی، به‌صورت نیم‌بها (۳۵هزار تومان)، ثبت‌نام می‌کند. در صورتی که مایل به ثبت‌نام نیم‌بها هستید، لطفاً سوابقِ علمیِ خود را تحت عنوان یک فایل pdf یا صرفاً به‌صورت توضیحات متنی، در فرم زیر تا روز یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸  وارد کنید. لطفاً تا پیش از مشخص شدن نتیجه‌ی درخواست ثبتِ‌نام نیم‌بها، از پرداخت وجه خودداری کنید.

جهت آگاهی از جزییات بیشتر درباره کنفرانس می توانید به سایت انجمن منطق ایران به نشانیِ https://LC98.ialogic.ir  مراجعه نموده یا با نشانیِ این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  تماس حاصل فرمایید.