دومین سمینار سالانه انجمن منطق ایران در روزهای 25 و 26 آذرماه 1393 در دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار می شود. لذا از همه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه­مندان گرامی دعوت می­شود با توجه به مطالب زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند:

 

راهنمای ثبت نام

اساتید، دانشجویان و پژوهشگران محترم برای ثبت نام لازم است اطلاعات زیر را به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تا تاریخ 18/9/93 ارسال نمایند:

·        نام و نام خانوادگی

·        دانشگاه محل فعالیت و مقطع تحصیلی

·        پرداخت مبلغ 30000 تومان

·        مبلغ فوق صرفا جهت پذیرایی و ناهار برای دو روز همایش است.

·        با پرداخت هزینه ثبت نام، عضویت در انجمن منطق ایران نیز خودبه خود تمدید می­شود.

·        از آنجایی که هماهنگی­های لازم باید تا تاریخ 18/9/93 انجام شود، از عزیزانی که بعد از این تاریخ مبلغ فوق را واریزنمایند، امکان پذیرایی وجود نخواهد داشت.

·        برای پرداخت می­توان به یکی از دو شیوه زیر عمل کرد:

a)     پرداخت به حساب انجمن منطق ایران به شماره حساب 97260370 بانک تجارت و سپس فرستادن تصویر فیش پرداخت به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

b)    پرداخت کارت به کارت : به کارت شماره 4116-2153-3372-6104 به نام "هومن محمد قربانیان" بانک ملت و سپس فرستادن نام و شماره کارت واریزکننده به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید (لطفا رسید واریز را تا تایید ثبت نام نزد خود نگه دارید).

·         ثبت اطلاعات فردی در سایت انجمن منطق

  با فراهم شدن امکان ثبت اطلاعات شرکت کنندگان همایش در سایت انجمن، از عزیزانی که برای همایش ثبت نام کرده ­اند درخواست می­شود تا فرم مربوطه در سایت را نیز تکمیل نمایند.

لطفا برای آگاهی از اطلاعات جدید درباره سمینار به سایت انجمن منطق ایران www.irlogic.org مراجعه کرده و سوالات خود را با ما از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا شماره تلفن 09017499218 در میان بگذارید.

کمیته اجرایی سمینار سالانه انجمن منطق ایران



 برای دریافت فایل پوستر همایش از لینک زیر استفاده کنید


پوستر همایش منطق 1393